пʼятниця, 4 грудня 2015 р.

Конспект уроку на тему ПРИВІТАННЯ. ЗНАЙОМСТВО до підручника Тетяни Пахомової English 5

Тема. Привітання. Знайомство
Мета: провести бесіду про необхідність вивчення іноземних мов; ввести форми привітань та прощання: Hello! My name is... . I’m… . Good morning! I am glad to see you. Goodbye; ознайомити зі звуками; ввести вирази-команди: Stand up! Sit down! та вирази класного вжитку: Open your books at pages... . Lesson 1. Look and say. Remember. Say to each other. Read after me. - Repeat after me
Обладнання: Підручник, карта світу, малюнки із зображенням ранкової, денної, вечірньої та нічної частин дня.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.    Привітання й повідомлення теми та мети уроку
Т: Good morning, children! (Жестом руки пропоную сісти.) Sit down, please! Щоб зняти можливе психологічне напруження в учнів, які вперше чують другу іноземну мову в навчальній ситуації, пропоную встати, супроводжуючи слова жестом: Stand up, please!, і знову: Sit down, please! I так декілька разів, востаннє: Sit down, please! Сьогодні ви навчитеся вітати один одного та прощатися англійською мовою, познайо­митеся з героями вашого нового підручника з англійської мови та зробите висновки, навіщо потрібно вчити англійську мову.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.       Практикування у привітанні
1)   Жестом указує на кожного учня по черзі, заохочує до представлення, допомагає в разі потреби, напівголосно повторюючи разом з учнем. Т: My name is... .
2) Знайомить учнів з підручником, його героями та пропонує варіанти приві­тання.
Т: Open your books at pages 12-13. Відкрийте підручник на сторінках 12-13. Познайомтеся з героєм підручника. Зі сторінок підручника він вітає вас (Читаю вітання мишеняти Тома) Що він розповідає? Скажіть українською.
Ps: Привіт! Мене звуть... .
Т: Привітайте ваших нових друзів у відповідь.
Ps (кожний учень): Hello! My name is... .
T: Look and say. Подивіться і скажіть. Уявіть собі, що ви — це герої підручника. При­вітайте інших.
Ps: My name is Тom!
T: Remember. Запам'ятайте. (Учитель читає, учні повторюють.) Say to each other. Ска­жіть один одному. (Учні вітають один одного ланцюжком.)
Т: Одну із іноземних мов ви вже вивчаєте. Якими словами німецькою мовою ви вранці привітаєте один одного та інших людей? Ps: Guten morgen!
Т: Так. Зараз ви навчитесь казати «Добрий ранок!» англійською мовою за допомогою вірша «Good morning».
Good morning, good morning,
Good morning to You.
Good morning, good morning
We are glad to see You.
Учні спочатку слухають учителя, потім повторюють разом з ним, потім бажаючі по черзі самі декламують вірш. Учитель семантизує фразу «І am glad to see you» демон­страцією: привітний жест, усмішка. Наприклад, схрещеними на серці руками та усмішкою учитель допомагає зрозуміти значення фрази І am glad to see you!

2.Бесіда про необхідність вивчення іноземних мов.
Т: Вітаю вас з першими словами, що ви навчилися говорити англійською мовою. (Знайомлю учнів з поняттями «рідна мова», «іноземна мова», допомагає згадати, які іноземні мови існують, у яких країнах говорять англійською мовою, підводить до думки про практичну необхідність вивчення англійської мови. Можливі відповіді учнів про сфери застосування знання англійської мови: спілкування англійською за кордоном та з іноземними громадянами у рідній країні, перегляд оригінальних фільмів та читання книг англійською мовою; розуміння комп'ютерних програм, що написані англійською, тощо.)

3. Ознайомлення зі звуками англійської мови
Т: Зверніть увагу, що звуки англійської вимови, як і звуки вимови в  німецькій мові, є довгі та короткі голосні від яких може залежати значення слова: darkduck, beatbit, portpot, foolfull. Re­peat after me. Повторюйте за мною: dark duck, beat bit, port pot, fool full. Є також приголосні, які схожі на приголосні української мови, наприклад: [к], [1], [п], та відмінні, наприклад: [д], [0], [v], [w].

4.Фізкультхвилинка з одночасним закріпленням лексики.
Т: Stand up, please! Go! Run! Swim!
(Підчас виконання команд, і так надалі, учні повторюють: go-go-go..., run-run-run...)

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.     Домашнє завдання.
Потренуватися у вимові нових звуків.
Вивчити алфавіт, нові слова та фрази привітань.
Вивчити кількісні числівники до 10.
Підготувати постер про себе.
2.       Підведення підсумків уроку.
Т: Згадайте, які перші слова та фрази англійською мовою ви сьогодні навчилися говорити, які звуки англійської мови вам було легко вимовляти, які — важко.
3.       Закінчення уроку.
Т: Stand up, please! Goodbye, children!

Ps: Goodbye!

Немає коментарів:

Дописати коментар