пʼятниця, 4 грудня 2015 р.

Конспект уроку на тему ДІМ, РІДНИЙ ДІМ до підручника Тетяни Пахомової English 5


Тема. Дім. Рідний дім
Мета: вчити використовувати нові лексичні одиниці з теми «Home sweet home» та «Colours» у мовленні; вживання мовної конструкції Is the kitchen yellow? No, it is pink, назв кольорів blue, yellow, green, black, purple; формувати уявлення про звукову систему англійської мови; розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення, уяву, образне мислення; виховувати повагу до членів родини.
Обладнання: підручник, робочий зошит, книга для читання «Listen and read», картки для індивідуальної та групової роботи
Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.     Привітання
T. Good morning, children!
Учні співають пісню «Good morning»:
Good morning, good morning,
Good morning to You.
Good morning, good morning
We are glad to see You.
T. I’m glad to see you too. Sit down, please.
2.     Уведення в іншомовне середовище
T. Hello, Tania! How are you today?
P. Hello, Al’ona Viktirivna. I am fine. Thank you. (Ланцюжком учні повторюють фразу один з одним).
3. Перевірка домашнього завдання
Вправа «Асоціативний кущ»
Т. Сьогодні, як і кожного дня, в школі на вас чекає ваша класна кімната. Які слова-предмети ви можете побачити у вашій Classroom? Запишіть їх на дошці біля промінчика!



CLASSROOM



  ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.     Повідомлення теми уроку
T. (показую картинку із зображенням будинку) Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему. Look at this picture (спонукаю учнів розглянути малюнок). Якою, на вашу думку, буде ця тема?
P. Будинок
Т. А як ми називаємо будинок, у якому проживаємо німецькою мовою?
Р. Haus!
Т. Yes! In English it sounds almost the same! It sounds «Home»! Repeat, please.
Ps. (повторяють хором) Home, home, home!
2.     Подання лексичного матеріалу
Бесіда за малюнками в підручнику
T. Look at the picture on the page 26. The picture 1. This is a bedroom. Як ми перекладемо слово «bedroom» українською мовою?
Ps. Cпальня.
T. The picture 2. This is dining room. Як ми перекладемо слово «dining room» українською мовою?
Ps. Їдальня.
T. The picture 3. This is bathroom. Як ми перекладемо слово «bathroom» українською мовою?
Ps. Ванна кімната.
T. The picture 4. This is kitchen. Як ми перекладемо слово «kitchen» українською мовою?
Ps. Кухня.
T. The  picture 5. This is а living-room. Як ми перекладемо слово «living-room» українською мовою?
Ps. Вітальня.

3. Практична робота з новим лексичним матеріалом
Ex.1, p.26
a)     Listen and write the words on the cards, one per card. Прослухай звучання слова та запиши його на картку. Одне слово на одну картку.
b)    Подивись на картинку у підручнику на с. 26 і дай відповідь на запитання, піднявши потрібну картку.
T. Where is Tom?

4.     Введення  мовних одиниць на тему «Colours»
a)     Ознайомлення з новими лексичними одиницями
Стіни будиночку Тома розфарбовані різними кольорами. Давайте назвемо, якого кольору Том розфарбував свої стіни. Для цього нам потрібно познайомитися з назвами кольорів англійською мовою. Зауважте, що більшість із них схожі до назв кольорів німецькою мовою. Listen and repeat.
нім. Waiß – англ.White - білий
нім. Rot - англ. Red – червоний
нім. Grün - англ. Green – зелений
нім. Blau - англ. Blue – синій
нім. Braun – англ. Brown - коричневий
Purple – фіолетовий
Yellow – жовтий
Pink – рожевий

b)    Робота в парах. Складання діалогу. Практичне вживання мовної конструкції (ex. 2, p. 26)
T. Look at the picture and ask the question. Поглянь на картинку та запитай у свого партнера.
Наприклад:
P1. Is the kitchen yellow?
P2. No, it is not. It is pink. 
5.     Вправи на закріплення нових лексичних одиниць
Розфарбуйте кульку

Pink
Blue
Yellow
Purple
Red
Green

6.    Фізкультхвилинка
Гра «Touch the colour»
T. Stand up! Listen and do the actions. (учні слухають слова вчителя і за командою доторкаються до потрібного кольору на ігровому полотні)
TOUCH THE COLOUR
Red, red, red
Touch the colour red.
Blue, blue, blue
Touch the colour blueі т.д.
7.     Подання тексту для читання (ex. 4, p. 27)
1)    Етап підготовки до читання
Робота із підручником «Listen and repeat»
T. Відкрийте книжку «Listen and repeat» на сторінці 12. Знайдіть завдання № 15. So, listen and repeat (учні слухають запис та повторюють за слова)
er [ɜ:]  ([ər])

sister, brother, mother, father, monster, clever, hamster

Сестра, брат, мати, батько, монстр, розумний, хом'як

y[i]

any, teddy, happy, family, funny, lovely, Pinky, very

будь-який, плюшевий ведмедик, щасливий, родина, кумедний, милий, рожевий, дуже
2)    Етап читання
Читання вірша «Room rhyme»
T. Look at the ex. 4 on the page 27.
3)    Етап перевірки розуміння змісту тексту
·        Who lives in this house? (mouse Tom)
·        What are Tom’s favourite colours? (green, yellow, blue, purple, red)
·        What furniture can we find in Tom’s home? (table, chair, bad, picture, sofa, TV, computer)
8.     Закріплення нового лексичного матеріалу по темі «Home sweet home» (ex. 5, p. 27). Робота в групах
1.     Поділ на групи
Т. Перед вами знаходяться картки із назвами кольорів. Ваше завдання: візьміть одну із карток, та займіть місце біля відповідного кольору (учні діляться на групи та займають місця створеними групами за партами). Після того, як ви поділилися на групи оберіть капітана, який представлятиме вашу групу.
2. Пояснення та виконання завдання
Т. Вам потрібно заповнити пропуски в словах та об’єднати їх з відповідною картинкою. На виконання цього завдання вам відводиться 5 хвилин. По закінченні часу капітани від кожної групи виходять на клас та представляють свою роботу.
3. Звіти капітанів
(капітани виходять на клас та звітують)
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
1.     Домашнє завдання
Ex. 7, p. 27. Для виконання домашнього завдання вам необхідно намалювати будинок своєї мрії та підписати англійською мовою назви кімнат і меблів, що будуть у будинку вашої мрії.

2.     Підсумки уроку
Т. Що на цьому уроці було для вас найскладнішим? А що було найцікавішим?

3.     Оцінювання

4.     Прощання
T. Stand up, please! Goodbye, children!
Ps. (хором) Goodbye, teacher!


 Додаток.


r..d
blu..
gr..n

t..ble
s..fa
comp..ter
bed..oom
kitc..en
bat..room


Немає коментарів:

Дописати коментар