пʼятниця, 4 грудня 2015 р.

Конспект уроку на тему ШКІЛЬНЕ ПРИЛАДДЯ до підручника Тетяни Пахомової English 5

Тема. Шкільне приладдя
Мета: ввести новий мовний матеріал: a pen, a pencil, a rubber, a ruler, a  book, an exercise book; вживання мовної конструкції  What’s in the bag here? Heres…; формувати навики використовувати неозначені артиклі а, аn, числівника до 100; удосконалювати навички аудіювання; виховувати самостійність
Обладнання:  підручник, м'яч, картки з малюнками, плакат з англійським алфавітом.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.     Привітання та повідомлення теми та мети уроку.
Т: Good morning, children! I am glad to see you! How are you? Sit down! Get ready for the lesson.
Сьогодні ви вивчите слова — назви шкільного приладдя з нової теми: «School» (учитель демонструє малюнок школи та кріпить його у прямокутник на дошці), навчитеся ставити запитання «What is this?» (учитель демонструє ручку) та відповідати на ньаго «This is a pen(учитель показує олівець) «This is a pencil.», познайомитеся з новими звуками англійської мови та навчитеся вимовляти звуки [z], [s], [iz]
2. Перевірка домашнього завдання
Вибірково опитую трьох-чотирьох учнів. Усі інші здають свої постери.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.     Подання та відпрацювання нового мовного матеріалу.
1) Учитель за допомогою гри подає нові слова.
Т: And now let's play the game «Speed remembering». Look and repeat after me. Учитель демонструє по черзі картки із зображенням олівця, зошита, стола і називає кожну річ: pencil, exercise book, , children, table. Учні повторюют слова. Учитель ще два-три рази демонструє картки і називає зображене. Учні повторюють і запам'ятовують слова. Потім учитель показує картку за карткою, учні згадують і називають слова спочатку хором, потім окремі учні за бажанням.
2) Учні розглядають малюнки на с. 16, читають слова та повторюють за вчителем.
Т: Ex. 4, page 17. Look, listen and repeat.
Спочатку учні повторюють за вчителем: This is a pencil. This is a copybook. This is a ta­ble. Потім працюють у парах, називають предмети, які зображені на малюнках: This is a....
2.     Подання фонетичного матеріалу.
Ex. 5, p. 17
Учитель знайомить учнів зі звуками та літерами англійської абетки.
Т: Сьогодні ви познайомитеся зі [z], [s], [iz]. Listen and repeat after me (учні слухають вимову звуків і відтворюють її).
3.     Фізкультхвилинка
    Гра «Touch a pen»
     T. Stand up! Listen and do the actions. (учні слухають слова вчителя і за командою доторкаються до потрібної речі на парту)
      Pen, pen, pen
      Touch a pen… a pencil, a rubber, a pencil case, a ruler, a book, a desk, an exercise book
4.     Подання та відпрацювання нового мовного матеріалу.
Учитель у грі подає нові ЛО.
Т: Find the exercise 6 on the page 17. Let's play the game «What’s in your bag?». (Гра проводиться зі словами:pencil, pen, bag, book, rubber, ruler, exercise book, sandwich, apple, mobile.)
5.     Введення граматичного матеріалу.  Неозначені артиклі a, an
1)    Пояснюю, коли перед іменником слід ставити а, а коли ап.
2)    Ex.2, p. 16
Один з учнів, починаючи зі старту, визначає, що поставити перед кожним з іменників: а/ап. Якщо учень припускається помилки, то це завдання виконує інший учень, і т. д. Виграє той учень, який першим дістанеться останнього речення.
6.     Введення числівників першої сотні
1)    Listen and repeat the numerals
2)    Ex. 3, p. 16
Учні грають в гру «Play buzz!»
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
1.     Домашнє завдання
Ex. 7, p. 17. Для виконання домашнього завдання вам необхідно вивчити пісню «Alphabet rap»

2.     Підсумки уроку
Т. What did you like best at this lesson? What was the most difficult?

3.     Прощання
T. Stand up, please! Goodbye, children!

Ps. (хором) Goodbye, teacher!

Немає коментарів:

Дописати коментар